Top

Veelgestelde vragen

1. Op welke manier kan ik betalen bij goudenhangers.nl?

U kunt bij ons betalen via Ideal, Mr. Cash, Sofort banking en vooruitbetaling. 

2. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer u bestelling voor 17.00 is geplaatst (bij voorraadproducten) dan zal uw bestelling dezelfde werkdag worden verzonden. Uw bestelling zal dan ook in meeste gevallen binnen 1 á 2 werkdagen bij u worden bezorgd.

3. Hoeveel bedragen de verzendkosten van mijn bestelling?
Binnen Nederland en België rekenen wij geen verzendkosten. Uw bestelling wordt aangetekend en verzekerd verzonden incl. Track & Trace.

4. Kan ik ook artikelen retourneren of ruilen?
Goudenhangers.nl werkt volgens de wettelijke regels zoals in Nederland vastgelegd.
U kunt dan ook ten alle tijden uw bestelling, zonder opgaaf van reden, retour zenden of ruilen binnen 14 werkdagen na ontvangst.
Hiervoor kunt u het herroepingsformulier gebruiken, klik hier.
Werkwijze retourneren of ruilen, klik hier

5. Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja. Binnen Nederland en België is dit gratis, buiten Europa gelden verzendkosten die automatisch in beeld komen zodra een bestelling gedaan wordt.

6. Kan ik mijn bestelling ook ergens op komen halen?
U kunt uw gouden hanger ook ophalen in onze showroom in Heerhugowaard (nabij Alkmaar). 

7. Sturen jullie mijn gegevens door naar derden?
Nee, wij gebruiken uw gegevens uitsluitend voor eigen gebruik en verstrekken deze niet aan derden.

8. Hoe worden de hangers en kettingen ingepakt en verzonden?
- Elke hanger wordt apart geleverd in een mooi sieraaddoosje.
- Wanneer een bestelling inclusief ketting gedaan wordt, wordt de hanger aan de ketting  
  tezamen in een bijpassend sieraad doosje geleverd.
- Bij elk sieraad doosje wordt een bijpassende geschenk envelop geleverd.
- De gehele bestelling wordt in een witte stevige kartonnen doos geleverd.
- Een pakbon (dus geen factuur) en een folder van Goudenhangers.nl worden  
  meegeleverd.  De factuur krijgt u reeds per mail toegezonden bij betaling.

9. Wat gebeurt er als ik een bestelling niet binnen 8 dagen betaal?
- Wanneer u kiest voor vooruitbetaling per bank dan wordt uw bestelling en de bestelde
  artikelen 8 dagen vast gehouden. Een week na uw bestelling krijgt u een   
  herinneringsmail indien de betaling nog niet bij ons binnen is gekomen. Wordt binnen
  een week na deze mail nog niet betaald dan vervalt uw bestelling automatisch.

 

10. Kan Goudenhangers.nl mij garanderen dat alles op voorraad is?

- Bij elk product in onze winkel staat duidelijk of een artikel op voorraad is zodat u niet voor verrassingen komt te staan.     

11. Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?
Ja, elke prijs die op onze site getoond wordt is inclusief BTW inclusief verzendkosten binnen Nederland en België (dus geen verborgen extra kosten)!

12. Als ik een klacht heb, hoe lossen jullie dat op?
Mocht u van mening zijn dat een levering niet goed is afgehandeld en u recht heeft op een financiële vergoeding dan kunt u dit in eerste instantie aan ons per mail of schriftelijk bekend maken. U ontvangt daarop per omgaande van ons een ontvangstbevestiging. Vervolgens zullen wij binnen er alles aan doen om tot een voor beide partijen goede oplossing te komen binnen een redelijke termijn.

Mocht dit toch niet tot een gewenste oplossing leiden dan kunt u contact opnemen met het Stichting Webshop Keurmerk, adres Willemsparkweg 193, 1071 HA te Amsterdam.
Zij zijn volledig onafhankelijk en kunnen een bindende uitspraak doen bij eventuele geschillen.